shared.to

love you BIGly

She/Her | Gifmaker | NO reposting | I am NOT Markiplier or affiliated with Markiplier | Main blog: allonsysailormoon ^w^
Post on Tumblr
Follow on Tumblr
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Reddit
VK
Telegram

This is a snapshot view of original blog at fischyplier.tumblr.com

Toplist Points 8445 == Toplist Rank [25.000+ (not good)]

7 hours ago

Aw I’m sorry about the pins!! That does sound frustrating.

I don’t think anyone cares but the reason why I was away from my Tumblr was because of these pins:

Now if you didn’t know, Nintendo was giving these away (you just had to pay for shipping) all you had to do was buy the Mario 3D All Stars and do 5/6 missions on their site. Easy right?

If you thought this you are dead WRONG! These itsy bitsy tiny pins were limited quantities and a lot of people qualified for these pins. The codes were said to be redeemable Sept 21 12 PM PST. But me and a lot of people were able to redeem it a half an hour earlier than that. So if you were trying to get your code it would say they were all gone. Like we all understood it was limited quantities but how many were made to have been gone so quickly? I guess it’s just another example of companies underestimating demand like McDonalds and the Rick and Morty marketing. 

The biggest problem unforantely wasn’t even that they ran out ungodly quick. It was how inadequate Nintendo’s store website and servers were. For example, when I play Mario Maker 2 the game is smooth but if I play multiplayer it can get incredibly choppy or kick you out of the game. I knew their servers were bad sometimes but the website was hardly functional. I get it. A lot of people were accessing the site at the very same time. But this is to be expected and easily avoided. Why not just bundle the pins with physical purchases of the game. Or send it directly to peoples emails with a time frame of when to purchase the pins to not overload the site? Seriously anything other than the debacle that occurred.

It took me over 2 days to get my pins because of issues like, my code disappearing, maintenance on the site didn’t do much, not accepting my payment method and not having a variety of ways to pay, accepting my order but omitting the card so it gets declined (twice) even though I knew I added it, etc. So many issues. And that’s the sad part. This is just the first pin celebrating the Mario franchise. If pin set two and three comes out I might not be so excited to get it. This was a frustrating and confusing experience. I hope Nintendo learns from this because I love everything they do. 

Oh yeah and there was a lot scalping. Like one listing on Ebay was and I shit you not $10,000 for a set of free (just pay shipping) pins made from a factory in China.

Ok I’m done rambling thanks for reading!

TLDR I spent 2 days trying to get free pins! 

7 hours ago

I don’t think anyone cares but the reason why I was away from my Tumblr was because of these pins: Now if you didn’t know,...

Pictures 6
Update! I’m really happy with how they’re going so far, I feel like I’m actually learning a lot as I go. There’s still a long...
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG

8 hours ago

Update! I’m really happy with how they’re going so far, I feel like I’m actually learning a lot as I go. There’s still a long...

image

Mafia!AU

I wanted to practice bruises and a little bit of lightning! Also sorry if the painting seems kinda rushed but it's never my favourite part of the process ^^

8 hours ago

Mafia!AU I wanted to practice bruises and a little bit of lightning! Also sorry if the painting seems kinda rushed but it's...

9 hours ago

Does the new UA hoodie look like a power socket or am I going crazy

Pictures 1
tumblr, how does this image make you feel

9 hours ago

tumblr, how does this image make you feel

image

the grip was loose.

tbh if mark does some creepy shit chances are i’m probably gonna draw it

9 hours ago

the grip was loose. tbh if mark does some creepy shit chances are i’m probably gonna draw it

image

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

image

17 hours ago

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

image

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

just start chanting OASIS

18 hours ago

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

image

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

I would say, “Oh hi Mark” ;D

18 hours ago

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

18 hours ago

If Mark was outside your window looking inside what would he see or what would you say to him?

Ethan is an artistic genius!

18 hours ago

Ethan is an artistic genius!

Pictures 1
drew howl!mark again kjhjhkl  (this is a DTIYS over on my insta! check it out if you wanna participate :))

18 hours ago

drew howl!mark again kjhjhkl (this is a DTIYS over on my insta! check it out if you wanna participate :))

Pictures 3
Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana
IMG
IMG

22 hours ago

Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana

Pictures 3
Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana
IMG
IMG

22 hours ago

Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana

Pictures 3
Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana
IMG
IMG

23 hours ago

Mark looks like an angsty teenager that only listens to Nirvana

me: I can't wait for the butler video! I think it'll be fun to see mark doing stuff for ethan lol

Mark: THE GRIP WAS LOOSE

image

23 hours ago

me: I can't wait for the butler video! I think it'll be fun to see mark doing stuff for ethan lol Mark: THE GRIP WAS LOOSE

Pictures 1
loose grip check

23 hours ago

loose grip check

imageimageimageimageimageimageimageimage

Is this meme still relevant

23 hours ago

Is this meme still relevant

imageimage

its a banana s u r p r i s e

23 hours ago

its a banana s u r p r i s e

Pictures 1
I suppose only one thing really does… which is exposing the truth.

23 hours ago

I suppose only one thing really does… which is exposing the truth.

Pictures 1
you feeling ok, Mark?

23 hours ago

you feeling ok, Mark?

Pictures 1
Markiplier was ejected.

23 hours ago

Markiplier was ejected.